bambi

Tävling: Vinn favoritjeansen från Yorrik!



Dom enda jeansen barnen använder kommer från Yorrik. Vi har typ fem par här hemma. Jag har prisat dom förut här i bloggen. Dom har breda muddar upptill och nertill och kan alltså användas hur länge som helst. Dom är gjorda av återvunna gamla jeans och är alltså riktigt mjuka och sköna! I love them!

Så jag är så jätteglad att jag får lotta ut ett par till er, mina kära läsare!

Allt ni behöver göra är att gå in på deras hemsida och välja ut vilken färg (både på mudd och jeansen) och vilket motiv och vilken storlek ni skulle vilja ha om ni vann. Sen så ska ni även länka till tävlingen i er blogg eller på er Facebook-sida (ni kan t.ex. klicka på gilla-knappen här nedanför). Glöm inte att fylla i er mailadress!

Tävlingen pågår i en vecka. Så nästa onsdag (30/3) väljer jag ut en vinnare!

#1 - Maja

Jag vill självklart vara med och tävla om ett par jeans till vår minsting Elis som är tre månader. Om vi vinner skulle vi vilja ha Yorrik-jeansen (dom med Yorrik-figuren) med svart mudd i storlek 70.

Jag gillar på FB!

#2 - Karin

Jag vill också vara med och tävla! Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha jeans i mellanblått med orangea muddar i storlek 70. Jag gillar på FB! Nu håller jag tummarna! :-)

#3 - Karin

Nej! Jag skrev fel! Mörkblått jeanstyg skulle det stå :-)

#4 - Diana

Här är det en till som vill vara med i tävlingen.. :) Jag önskade jag vann jensen med orange mudd och svartjeans färg i stl.86. Jag gillar på FB!!

#5 - Helena - mamma till Alexander

Jag är gärna med i tävlingen. Precis sånna här jeans jag gillar, inga knappar och otäckheter utan mjuka och goa från topp till tå!

Om jag vinner önskar jag ett par YorrikJeans med svart mudd och gråsvart jeanstyg i stl. 90 cl.

#6 - Helena - mamma till Alexander

Glömde skriva att jag har gillat på fb + länkat i min blogg.

#7 - Sigrid

Jag skulle vilja ha ett par mörkblåa jeans till Sixten med Svart mudd, så att det passar att matcha med alltifrån rosa till blå eller orange :) Gillar på FB!

#8 - Sigrid

Just det, i 90 cl glömde jag skriva!

#9 - Alfva

Underbar tävling! Vill gärna vara med och då vinna ett par gråsvarta jeans med cerise mudd i stl 90! Gillar såklart på FB!

#10 - Josephine

Hejsan! Vill jättegärna vara med och tävla om ett par jeans till vår store kille som blir 2 år idag!=)



Skulle vilja ha Yorrikjeansen i mellanblått med orange mudd stl 100.. Gillar på Facebook!

Håller tummarna!=)

#11 - Sussi

Hejsan



Nämen så söta kläder de nu gör åt småttingarna. Så häftiga.

Nej jag ska inte vara med. De överlåter jag till er andra som har småttingar hemma.



Ha en fin onsdag

Kram

S

#12 - Sofi

Jag vill vara med o tävla om ett par jeans. Om jag vann skulle jag vilja ha ett par med svart jeanstyg och grå mudd i st 90. Jag harlänkat på min blogg och gillat på facebook. MVH Sofi

#13 - Susanne

Jag vill ha ett par ljusblå med ekologisk mudd och krona i stl 90 till min lillkille.

#14 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag vill vara med, gillar på facebook.

Om jag vinner vill jag ha ett par mellanblå jeans med krona och rosa muddar i stl 100.

#15 - Louise- TÄVLING

Hade ja barn som kunde ha storlekarna, hade ja gärna varit med.. Jävlarns vilka snygga jeans! :D

#16 - Emelie och lilla familjen

Ett par svarta jeans med krona och orange mudd hade passat bra på barnet nu i vår. Storlek 90. Hoppas jag vinner :)

#17 - Ronnie

Vi vill också vara med! Ett par Yorrikjeans i blått jeanstyg med orangea muddar skulle passa fint till min 2 åriga tös som drar storlek 100. Gillar på fb!

#18 - Nicole

Jag skulle vilja vinna Jeans Krona med rosa mudd. Den skulle jag vilja ge till en liten tjej som heter Alma och som är min gudmors dotter. Jag tror dom skulle älska jeansen. Hon skulle då behöva storlek 90 Cl



Jag gillade på knappen som fanns i inlägget ;)

#19 - ♥anna♥

Jag vill vara med och tävla!

Jag önskar Jeans krona med mörkblått jeanstyg och bruna muddar stl 70!

#20 - ♥anna♥

Jag vill vara med och tävla!

Jag önskar Jeans krona med mörkblått jeanstyg och bruna muddar stl 70!

Jag har länkat på min blogg! http://storasyrran.blogg.se/2011/march/tavling-hos-bambi.html#comment

#21 - Carolin

Jag hoppas vinna ett par ljusblå med ekomudd till min dotter, stl 90 är det som gäller just nu. Gillar på facebook:)

#22 - Carolin

Försöker igen. Hoppas vinna ljusblå med ekomudd i stl 90 med krona till min älskling! Gillar på facebook :)

#23 - Jenny Rehov

Så fina de var. Tack för tipset.

Jag letar alltid efter lekvänliga byxor till vår son. Underbart med muddar. Gillar inte stela jeans med knappar för Theo att leka i.



Så klart tar jag chansen att vinna ett par. Jag hade önskat mig ett par mellanblå med ljusblå mudd. Krona på fickan. Storlek 90.

Gillar på FB.

#24 - Jenny Rehov

Oj mitt inlägg försvann nog. Prövar igen.



Vilka fina jeans. Tack för tipset!

Gillar bekvämma byxor till sonen som ändå är snygga. Alla hårda knappar på byxor som vissa tillverkare envisas med känns inte så lekvänliga.

Så klart tar jag chansen att vinna ett par.

Önskar mellanblå med ljusblå muddar. Krona på fickan, storlek 90.

Gillar även på FB.

#25 - Norea

Jag har precis blivit faster och jag skulle gärna vilja vinna ett par häftiga jeans till denna lilla tjej att använda när hon blivit liite större..

Så önskemål om stl är 70cl, Yorrik i gråsvart jeanstyg och svarta muddar.

#26 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar och önskar vinna (http://www.yorrik.se/aterbruk/jeans-krona--2) dvs. jeans med krona och cerise muddar.



Önskar storlek 110/116.



Har länkat här:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/march/tavlar-om-ett-par-valfria-jeans.html#comment



Har även gillat inlägget.



Kram Sanna

#27 - Malin

Min dotter skulle hemskt gärna vilja vinna ett par med en dödskalle på i storlek 90! (och jag har gillat inlägget på fejjan, så klart :))

#28 - Sofi

Jag vill gärna vara med och tävla.

Om jag vinner vill vi gärna få ett par mörkblå med svart mudd, yorrik märket i strl 80

Jag har gillat på FB :)

#29 - Lotta

Hej, min lilla skatt skulle bli överlycklig om hon vann ett par ljusblå jeans med rosa mudd och Yorrik figuren i strl 80 cl. Perfekt doppresent till en tuff donna :)



Jag har länkat till tävlingen här:

http://lottaume.blogg.se/2011/march/tavling.html

#30 - alexandra mamma till tove

jag är gärna med :)

färg svarta med petrol mudd

motiv krona

strl 90



jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/03/25/30-mars-jeans/

#31 - Martina

Gillat på FB såklart och skulle vilja ha de ljusblå jeansen med röd mudd i storlek 80 med Yorriktryck.

#32 - care69

Jag är gärna med!

Vinner jag önskar jag ett par mellanblå, orange mudd och en krona i stl. 80.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/03/30-mars-vinn-jeans-fran-yorrik.html

#33 - Spacegirl

Jag är gärna med :-)

Har jag turen att vinna vill jag ha mellanblå jeans med cerise mudd och en krona (vad annat till en prinsessa) i strl 90



Blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/30-mars-vinn-jeans.html

#34 - Frida

Vilka fina jeans:)

Om jag skulle vinna hade ett par jeans i mellanblått tyg, med röd mudd och stl 70 cl suttit fint på min son Dominic.

Håller tummarna!!



Gillar på fb

#35 - Carola L

Jag skulle vilja vinna gråsvarta Yorrik med ekomudd i storlek 90



Gillar på FB



Länk: http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

#36 - Andrea

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, jeansen är fantastiskt fina! Jag skulle vilja ha jeansen med ljusblå mudd och krona på bakfickan i storlek 90!

Min lillprins skulle bli så söt i dom :)



Jag länkar här:

http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/march/jag-tavlar-hos-bambi-om-underbara-jeans-fran.html

och har tryckt på Gilla-knappen :)



Ha en fortsatt trevlig helg :)

#37 - Lili

Jag är gärna med :-)



Har jag turen att vinna vill jag ha mellanblå jeans med cerise mudd och en krona i strl 90 .

För att jag vill vinna det till min kära dottern.



har tipsat i min blogg

http://gratishav.blogspot.com/2011/03/vinn-jeans.html



och har tryckt på Gilla-knappen :)



#38 - Johanna

Åh vilka fina jeans! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja vinna ett par med gråsvart jeanstyg,vit mudd och krona på rumpan i stl 90



Jag har länkat;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/03/jag-tavlar-hos-bambi.html

#39 - liselotte

Hej! Är gärna med och tävlar om ett par fina jeans, skulle jag ha turen att vinna vill jag ha ett par mellanblå med svart mudd med pirat på, i storlek 80

#40 - Aniika

Åh vilka fina! Är självklart med och gillar på FB. Om jag skulle vinna skulle min dotter få "Jeans Krona med ljusblå mudd i strl 90". Så fantastiskt fina! :)



Kolla gärna in tävling i min blogg också! :)

http://yesterdayyousaidtomorrow-aniika.blogspot.com/2011/03/hjalp-mig-vinna-en-big-in-sa-har-du.html

#41 - Martina

Hoppas verkligen jag vinner ett par av dessa underbara jeans, isf mörkblå med svart mudd i st 90.



De är fantastiskt sköna!



kram kram



ps, jag gillar på facebook

#42 - Debbie- Mamma till Maximilian

Jag är med och tävlar! :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha jeansen i mellanblå färg och ljusblå muddar med Kronan på (http://www.yorrik.se/aterbruk/jeans-krona--5) i storlek 90.

#44 - Malin

Men vilka fantastiskt söta jeans är gärna med och tävlar :)

Om jag vinner önskas mellanblåajeans med krona på med cerisa muddar i stl 80 till mina lilla tulta :)



Tipsar på min blogg:

http://minbebis.com/blogg/tultaliten/tavlar-hos-bambi/



Håller mina tummar :)

#45 - therese

Hej,

vore fenomelnalt att få vinna. Så söta. Till vår unge herre skulle jag i så fall vilja ha ett par mellanblå med ljusblå mudd och prinsesskrona på rumpan. Stl 90.

HAr gillat på fb.

#46 - Carro

Vill gärn vinna ett par mjuka sköna jeans =)

Mellanblå, eco mudd, krona och stl 90



http://griffelfot.blogg.se/competition/2011/march/yorrik-hos-bambi.html



Håller tummarna

#47 - Hondjur

Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna ett par Yorrikjeans strl 90. Ljusblåa med svarta muddar!

Jag har gillat på FB.

#48 - Caroline - Mamma till Noah

Hoppas jag hinner vara me o tävla =)



Jag skulle välja ett par mellanblå me svart mudd och me en dö skalle på i st 90 till sonen =



Gillat fb!

#49 - Hanna- Leas mamma

Jag vill vara med och tävla:) Om jag vinner skulle jag vilja ha ett par mellanblå med röd mudd i strl. 90, med en döskalle :) länkar från min bloppis http://hannakvick.bloggo.nu/110330-Tavling

samt gillar på facebook. (håller tummarna)

Kram Hanna

#50 - jennie

Åhh, jag HOPPAS att jag vinner!!!!

Har vait på väg att köpa ett par, men det har inte blivit av. Min sambo har sytt ett par liknande till sonen, men dom är för små nu. :( Skulle verkligen uppskatta ett nytt par favvo.jeans till våren!



Mellanblå.

Ekologisk (givetvis!) mudd.

Krona.

Storlek 90.



Gillar på FB.