bambi

Traditioner


En dag i mars varje år så köper vi en härlig tårta från Chokladfabriken och svullar. Ibland så blir det även lite blommor och lite presenter och alla är extra snälla mot mig... Det är fint med traditioner. ;)
#1 - Milo

Grattis på födelsedagen... gissar jag då. :)

#2 - johanna med tyra o otto

Grattis på födelsedagen, bara en gissning<3

#3 - ≈Sanna≈

Jag gör som föregående och utropar Grattis på födelsedagen!

#4 - Anonym

Omg... vilken läcker tårta

#5 - Viveca

Stort grattis till dig på din dag, din födelsedag, väl?? Kram!

#6 - sara

jag chansar som ovanstående.. Grattis :D Och tårtan ser jättesmaskig ut :D

#7 - ♥anna♥

Grattis! Ha en bra dag!

#8 - Marie S

Visst är det fint med traditioner! Grattis på din dag! ;D

#9 - Evelina

Då säger vi grattis på födelsedagen! :)

#10 - Julia

Hipphipp hurra!!! Grattis <3

#11 - Jane

Grattis på din dag :-)

#12 - Mimmi

Härligt tårta!

Grattis på födelsedagen, gissar jag!

#13 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Grattis grattis! =)

#14 - Erica

Hipp hipp hura på din födelsedag! =)

#15 - Linda

Jag gissar på att man bör säga Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin och härlig dag! Den där tårtan skulle jag inte ha mycket emot att smaka på =).

#16 - Elin

grattis på födelsedagen :)

#17 - Becca

Grattis på födelsedagen! :) Den där tårtan såg väldigt god ut, chokladälskare som man är! ;P

#18 - Jessica

Grattis på födelsedagen! :)