bambi

Kosta Boda hos Campadre
Just nu finns Kosta Boda hos Campadre till 40% rabatt. Bland annat den fina serien "Mine". Vi gav ett par såna glas till en kompis i inflyttnningspresent och han har fortsatt och samlat på dom. Dom är så fina och varje glas är unikt med den svepande oregelbundna färgstråken. Jag gillar också att dom är så rejäla att hålla i.

#1 - Caroline

Mine serien är underbar! Mina föräldrar har både glas, skålar och några små tallrikar. Jag och sambon har ca 10 Mineglas och en skå. Glasen är underbara att duka med, det blir så fina färgklickar! :) Det ända negativa är att man inte ska köra dem i diskmaskin, men å andra sidan så ska man ju inte det med fina vinglas och sånt så det spelar inte så stor roll :)

#2 - Caroline

Mine serien är underbar! Mina föräldrar har både glas, skålar och några små tallrikar. Jag och sambon har ca 10 Mineglas och en skå. Glasen är underbara att duka med, det blir så fina färgklickar! :) Det ända negativa är att man inte ska köra dem i diskmaskin, men å andra sidan så ska man ju inte det med fina vinglas och sånt så det spelar inte så stor roll :)

#3 - Caroline

Hela serien är underbar! Mina föräldrar har både glas, små talrikar och skålar. Jag och sambon har 10 glas och en skål. De är underbara att duka med, det blir så härliga färklickar av dem! Det enda negativa är ju att man inte ska köra dem i diskmaskinen, men det brukar man ju ändå inte göra med fina glas så det spelar inte så stor roll :)

#4 - Tess

Jag samlar på de glasen! Har fullt set i blått och svart. Nackdelen nu är att jag inte har plats med fler. Vill så gärna ha mer färger, de är så underbara!

#5 - Sofi

Sugen på Fiskpedikyr igen? :D Groupon.se har ett erbjudande nu, så det finns tydligen i Stockholm också.

:P