bambi

Vecka 10 - #575 New jersey tank


Nu är det dags att köra igång med "Veckans Odd Molly" igen efter ett långt uppehåll pga bröllop och bröllopsresa. Jag startar våren 2011 med ett somrigt linne och mitt favoritlinne just nu som heter #575 New jersey tank. Den är i 100% bomull och finns i färgerna white, vintage rouge och grey melange.



Det vackra rosmönstret finns både på framsidan och på baksidan av linnet. Men det som gör linnet extra snyggt är den assymetriska skärningen längst ner och skärningen under bysten som är mycket smickrande för figuren.

Att det är långt är också ett stort plus enligt mig. Långa linnen är dom bästa sortens linnen, ingen risk att man visar magen och det känns mer som ett ordentligt plagg.

Ett mycket skönt och snyggt baslinne som är extremt användbart. I'm in love. 699 kr kan tyckas lite saftigt för ett linne, men för ett sånt användbart plagg så tycker jag att det är ett okej pris. Jag skulle säga att New jersey tank är normal i storleken (nästan lite stort).

#1 - Anonym

vad sör du är i den frisyren och fint brun.