bambi

Vintage berry
Åh, va jag längtar efter min fina Lovely knit pointelle cardigan i vintage berry när jag ser dessa bilder hos deepFLING:

Så jäkla snygg färg (oj, va jag älskar lila)! Och så finns det en sån snygg matchande väska... ojoj...

Jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle ha på min Lovely knit pointelle cardigan, så både en i vintage berry och en i dark powder är på väg hem till mig från deepFLING.

#1 - Anonym

Jag lovar, du kommer inte bli missnöjd. Jag förbeställde denna från deepfling och jösses så fin den är. Jag som har hur mycket lila som helst i garderoben har fallit pladask för den här nyansen av lila. Den är ljuvlig!!!!!

#2 - Marita

Åh vad snygg den var på bilderna!! Jag blir såååå sugen men funderar lite om den verkligen "räcker" till åt mig eftersom jag är en stor 4:a och den verkar ganska så liten i storleken....?