bambi

Anstormning som vanligt...
Som vanligt så var det anstormning nu på morgonen när Campadre startade sin Odd Molly kampanj. Jag som ändå väcks runt kl. 6 satt framför datorn när den startade kl. 7 och då gick det inte ens att komma in på den. Så jag hoppade in i duschen och när jag kom tillbaka till datorn så var redan flera varor slut! Men jag hittade två saker som jag ville ha... men den ena hann förstås bli slutsåld tills jag kom fram till kassan. Inte så roligt...

Så skynda er om det är något ni vill ha därifrån!



Någon annan som har handlat nåt från Campadres Odd Molly kampanj?

#1 - FruSofie

Samma problem här, så drygt men jag hann få tag i en duvet tunic, de andra jag ville ha tog slut för att sidorna inte fungera här!



Men riktigt fina plagg denna gången!

Hoppas att ni får en fin helg, KRAM!

#2 - Mimmi

Trist! Jag hade velat ha en Fonda i military el indigo men hann inte.

Fina saker denna gång, och mycket.