bambi

Checkat in!
Teresa, Jag och Dorethea


Nu har jag och Teresa checkat in på vårt rum. Vi har lunchat och haft jättetrevligt. Vi har stått lite vid Allt för föräldrars bord och pratat med andra bloggare som kanske vill börja blogga hos oss. Flera söta läsare har kommit fram och pratat med mig. Det är verkligen så underbart roligt! Jag blir så otroligt glad för varenda en av er läsare som kommer fram och hälsar! Ni är UNDERBARA!



Vi har fått en fullspäckad goodiebag och lite roligt är det att jag vann ett presentkort på 1000 kr hos Nelly.com! Snart är det dags för fika och barnmodevisning, sen klockan 18 blir det galamiddag!  :)
#1 - AnnaSC

Är polarn o pyret där o modevisar? Var det där fina prinsessan T. (4 år o sitter i rullstol) skulle modevisa???



#2 - Martina

Polarn modevisar den 11:e på We R Family-eventet...kanske är där?

#3 - AnnaSC

Martina

Ja det är där o då. Blev fel. Häftigt att Polarn tar in en tjej i rullstol o visar deras kläder. BRA!!!