bambi

Dagens gullungar
Eftersom det redan är 13 grader ute så får det bli kortärmat på barnen och matchande förstås  :)


Cupcake t-shirt och body från Polarn o. Pyret.



På tal om cupcakes så ska jag ta och baka några riktigt smarriga såna idag! Recept och bilder kommer senare  :)
#1 - Madde

Vilka härliga kläder! Jag försöker, precis som du, att ge min son färgglada, lekvänliga kläder. Just nu är jag på jakt efter vanliga, lagom långa/korta bomullsshorts men antingen får man välja lååånga shorts (pojkavdelningen) eller kort, korta (flickavdelningen). Så tröttsamt! Är det PoP shorts som Zack har på bilden?

#2 - Madde

Vilka härliga kläder! Jag försöker, precis som du, att ge min son färgglada, lekvänliga kläder. Just nu är jag på jakt efter vanliga, lagom långa/korta bomullsshorts men antingen får man välja lååånga shorts (pojkavdelningen) eller kort, korta (flickavdelningen). Så tröttsamt! Är det PoP shorts som Zack har på bilden?

#3 - BAMBI

Madde Nej, det är faktiskt shorts från syd afrika som Zacks farmor och farfar köpte åt honom när dom var där.

#4 - towis

men åh så fina de är :)

#5 - Ingela la la

Vilka goa små gullungar! Det här är kanske konstigt men det är första gången jag kikar in. Jag kommer inte in mer idag heller om du lägger ut bilder på cupcakes ;) Alldeles för frestande!



Jag har för mig att du satt bredvid en annan Ingela på galan, min kompis. Hennes blogg är irin.blogg.se



Ha en bra dag!

#6 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Heja, färgglada kläder! En ständig jakt! ;-)

Sommargarderober är "spännande" att införskaffa. Både till vuxen och barn...

#7 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Jättefina är de, båda två! :-)

#8 - Helena

VIlka sötnosar. Gillar också att matcha syskonen ibland.