bambi

Dagens outfit
Jag känner mig så duktig som dammsög hela lägenheten imorse (det händer typ aldrig, tror att maken har dammsugit dom senaste 5 gångerna) och plockade och rensade en massa.


Sen blev det en dusch och jag plockade fram denna klänning med virkade detaljer och knappar framtill, som jag köpte i Thailand. När jag kom hem så tänkte "varför köpte jag den här? den kommer jag ju aldrig att använda!" men den kändes rätt okej idag. Den är lite kort så den skulle nog funka till jeans också.


Ovanpå klänningen blev det en Everyday Cardigan och leggingsarna som jag har på mig kommer från Pierre Robert (fanns i en goodiebag förut), mycket sköna!


Och så testar jag den nya objektivet för att ta "dagens", tycker att den funkade ganska bra!  :)
#1 - Terese

Jag läser alltid din blogg, tycker verkligen du är en toppen tjej och en super duktig mamma. Kram på dig :)

#2 - Linn

Fint!

#3 - Jessica

snyggt ja!

#4 - Sara - Mamma till Max 2,5 �r

Jättefin bild! fotar du i autoläge eller manuellt? jag brukar fota halvmanuellt. tar ett tag innan man lär sig men det är ju så roligt att experimentera =)

#5 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Den tyckte jag var jättefin =)

Var har du köpt leggingsen?