bambi

Den blomster tid nu kommer...
Idag hade jag tänkt åka ut till Plantagen efter dagislämningen. Men bussen stannade till vid Mariatorget och jag tittade ut och såg att han som stod där och sålde blommor hade hur mycket som helst. Så jag hoppade av för att kolla utbud och priser. Det ångrar jag verkligen inte!

Jag fick blommor till hela balkongen + en fin bukett med liljekonvaljer för en femhundring (förra året så blev det nog uppåt tusenlappen för allt). Han prutade massor och var så trevlig och hjälpsam. När vi var klara så gav han Leah en fin ros också:


Den stoppade hon förstås i munnen det första hon gjorde!


P.S. Snart slutar mina Tradera-auktioner med Leahs gamla kläder
(mestadels storlek 80)!

#1 - Norea

Vad köpte du för blommor och hur många? Är det värt en omväg för att handla på Mariatorget...är därför jag undrar.

#2 - BAMBI

Norea: Nu syns det vad jag köpte i inlägget här ovanför. Köpte till 2 balkonglådor men 3 stjärnöga och 2 campanula i varje.