bambi

Fina minnen i ett fint format


Nu har våra andra fotoböcker anlänt och det är så roligt att sitta och titta i dom! Zack älskar dom! Vi tittade igenom vår Thailands-bok en gång tillsammans innan jag började med maten, men så ville han kolla igenom den ytterligare en gång men jag var tvungen att börja med maten. Då satt han kvar och tittade igenom den igen ensam och pratade om alla bilder "Titta mamma! Eremitkräftor!". Supergulligt!


Det är så underbart att ha kvar dessa minnen och jag kan verkligen rekommendera dom fina böckerna från Fuiji direkt som håller riktigt riktigt bra kvalité (våra andra fotoböcker är fortfarande som nya trots många igenom bläddringar av Zack).
#1 - Anonym

Hej!

Var det din bild jag lånade?

Jag skrev att den var lånad och om man kllickade på bilden så kom man till den sidan den var lånad ifrån, så jag trodde det var så man behövde göra.

Sorry. :-(

#2 - Västgötskan

Det var jag som skrev nyss. Tror inte min signatur/adress kom med?

#3 - Killmamman

det är jättekul att ha! vi gjorde en från vår floridasemester i februari, roligt som ett lite finare minne än att bara ha bilderna i datorn.

#4 - Maja

fint=)

#5 - Milo

Framkallar du bilder på "vanligt sätt" eller gör du bara fotoböcker? Blir det isf "Zacks andra år" osv...?

#6 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag måste ta mig tid att sätta mig ner en dag och göra en sådan =)