bambi

God natt på er!



Oj, vilken fullspäckad dag det har varit. Maken är dessutom på kurs som startade idag så att han kan döma egna mål i tingsrätten! Spännande!

Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv dom senaste 4 dagarna så det är inte sant. Mycket som jag tyvärr inte kan berätta i bloggen förrän allt är klart. Även idag så fick jag ett väldigt spännande erbjudande som jag tackade ja till, ni kommer att få se mer om det i helgen! Dessutom så fick jag hela två helt oväntade bud idag, som plötsligt ringde på dörren med olika paket till mig. Kul med överraskningar, men jag förstår inte varför företagen har börjat skicka grejer utan att fråga om ens vill ha dom först.

Jag är helt slut nu... så jag tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig! God natt på er!  ;)
#1 - roxanna - kamp efter cancern

skulle betyda jätte mkt, så jag få ihop mina 10 tusen att skänka till cancerfonden..



Men gud att du hade barn när du fick beskedet :/ blir tårögd... fy fan. ursäkta mitt språk..



Men min första tanke var: tur att jag ej har barn..



hade dock en lilla syster.. hon förstod fast hon va väldigt blyg och så.. hon är 5 nu..



kramar ha en trevlig kväll

#2 - Mimmi

Det låter spännande! Vi väntar och ser vad du ska hitta på.

#3 - Erica

Okej, tack så mycket! :D

#4 - LADY DAHMER | en fantastisk blogg som alla borde läsa!

låter spännande!

#5 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hej fina!



Oja, grym goodiebag! <3



Låter som om jag kommer vara klistrad i din blogg i helgen så jag får veta vad som hänt.



Har du förresten kikat in mitt event?

http://www.facebook.com/pages/Mammabloggkryssningen/102368836519717



Kram

#6 - linda

Vad skoj att ha saker att se fram i mot! Hoppas du delar med dig av detta snart. Blir ju supernyfiken ju.



sov gott

#7 - towis

spännande, nu blir man ju nyfiken!

#8 - Tindra

spännande spännande nu e man nyfiken :)