bambi

Grattis Anna!
Anna blev vinnaren av Mors Dag-setet från Eucerin Face! Grattis!  :)

Anna på Grönkulla
om Vinn ett fint Mors Dags paket från Eucerin:
Åh, precis vad den här gräsligt förkylda mamman skulle behöva! Har gillat på bloglovin :)




Är det någon här som vill ha och behöver ett bebis-set?



Jag har ett set med:

♥ Badcape från Hipp
♥ Haklapp från Hipp
♥ Sovpåse
♥ Mini-skötväska från Sobea

Den första som kommenterar får det (glöm inte din mailadress)   :)
#1 - M

Jag! :)

#2 - Lena

Jag skulle gärna ha det. Väntar en lillebror om 6 veckor så det skulle passa perfekt.

#3 - M

Jag fick så bråttom så halva kommentaren försvann :)



Skötväskan skulle passa perfekt då vi ska på semester om några veckor och vi inte har någon skötväska alls. Hakklappen vore helt perfekt - vår yngsta är just nu begistrad av at kladda/äta själv med händerna. Och hakklapparna vi har r slina efter syskonens användnde av dom...



Sovpåse har jag aldrig testat. Kanske den är för stor för vår dotter, men isf blir den perfekt till mitt lilla brorsbarn som snart föds. Men jag hoppas den passar vår dotter om vi vinner för jag har alltid tyckt att såna verkar mysiga :)



Och en cape har man ju altid glädje av - särskilt nu i sommar/semstertider

#4 - Nathalie-Mamma till Athida

Lever på hoppet att de andra ska ha glömt mejladress. men det skulle vara perfekt åt en gravid vän :)



[email protected]

#5 - Camilla

Behov finns nog, har tre gravida runt mig. Varav två som ska ha här i dagarna.. Men det skulle bli min svägerska som skulle få paketet eftersom hon har haft en bra graviditet för omväxlingens skull. :)

#6 - jennifer b

Var ju inte först :-( Men det skulle vara behövligt...

#7 - Lili

synd att inte blir först,vekligen behöver det.

#8 - Tess

Åh, det hade varit klockrent hemma hos mig och min sambo då vi ska våran första om 13 dagar! Har dock endel förvärkar så jag misstänker det är dags snart ;)



Kram på dig och dina söta barn!

#9 - Elin & Koira

Måååh, do want!!!

#10 - Yasmine

åh det hade varit perfekt att skicka över till min syster som blev mamma för två veckorsen!



nu var jag inte först men ändå :)