bambi

Helgtävling: Vinn ett stort kit från Libero!


Medans jag är iväg och roara mig på Mammablogg Galan så tänkte jag att ni kunde få chansen att vinna ett roligt kit från Libero!

Libero lanserar nu nya tunnare blöjor utformade för att ge ditt barn maximal rörelsefrihet. Dom nya blöjorna heter "Action" och är hela 30 % tunnare! Den nya 3D-kärnan ger samma utmärkta uppsugningsförmåga som de nuvarande Libero-blöjorna.

Och nu har ni chansen att få testa dessa nya blöjor och vinna ett kit innehållandes:

-   4st rabattkuponger á 50 sek (50 sek rabatt vid köp av ett paket blöjor)
-   1 st single pack Action storlek 5
-   1 resenecessär med baby care produkter (innehållande samples 50 ml wash, lotion & olja)
-   1 st Hand & Face – en ”on the go” - super att ha med sig i väskan var man än är


Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar! På måndag morgon så utser jag en vinnare!
#1 - Maria

Jag är gärna med och tävlar! :) Hoppas att du får en fin dag!

#2 - Lili

JAG ÄR MED.

#3 - Lilla Mysan

Åh, det hade varit perfekt! Jag är med och tävlar!

#4 - Mimmi

Ha det kul på galan! Jag vill vara med och tävla!

#5 - Maria

Vag roligt! Jag är med och tävlar! Min son har storlek 5 just nu, så det skulle passa oss bra :-)

Du har en jättefin blogg Bambi, ha det så kul på galan!

#6 - Maria

VaD roligt, menade jag ;-)

#7 - Jennie

Vad kan passa en småbarnsförälder bättre? Skulle muntra upp med ett paket på Posten när man är hemma sjukskriven för foglossning!

#8 - Nettan

Oj!!! Har aldrig köpt ett paket med libero bjöjor eller använt, då jag har upplevt dem som tjocka och klupiga, inte när det är så mycket blöjrumpa på barnen. Har alltid haft pampers till mina två barn som är fem och 1 1/2. Så det skulle vara riktigt intressant att få testa Liberos nya nättare bjöja :)

#9 - Nettan

Oj!!! Har aldrig köpt ett paket med libero bjöjor eller använt, då jag har upplevt dem som tjocka och klupiga, inte när det är så mycket blöjrumpa på barnen. Har alltid haft pampers till mina två barn som är fem och 1 1/2. Så det skulle vara riktigt intressant att få testa Liberos nya nättare bjöja :)

#10 - Nettan

Oj!!! Har aldrig köpt eller använt Libero bjöjor till mina barn då jag upplever dem som tjocka och klumpiga, gillar inte när det är mycket blöjrumpa på ett barn. Så det skulle vara mycket intressant att se om Libero lever upp till Pampers smidiga och nätta blöjor.

#11 - Christine

Vad det bara jag som började skratta när jag läste "3d-kärna"? Haha! vad är det?

#12 - Madde

Hoppas verkligen inte att liberos blöjor blir lika dåliga som pampers blev när de gjorde sina blöjor extra tunna!

#13 - Therese

Med ett barn och ännu ett på väg skulle detta vara en perfekt vinst för oss! Hoppas du får en trevlig kväll på galan!

#14 - Carro

De vill jag gärna prova =)

#15 - Sofie L

Jag är gärna med :)

Hàller tummarna

#16 - Therese

Jag är med i tävlingen :)

#17 - Jennie Tates

Åhhh det skulle jag vilja vinna. Är med o tävlar direkt =)

#18 - ulli

Kan även en glad farmor vara med och tävla ;-)

/Katarina Green

#19 - Sanna

Jag är med ! :-)

#20 - malle

Som mamma till en aktiv son på 10 månader tycker jag att den här nya blöjan låter toppen. Eftersom min kille är så sktiv är vi i farten hela dagarna. Vi hänger på lekplatser, promenerar och flanerar och då gäller det att packa skötväskan rätt på morgonen. Det innebär att jag välkomnar en tunnare blöja som tar mindre plats :-) och som underlättar för min son att vara aktiv.



det låter ju lovande med 30 %!

#21 - Mia

Jag vill vara med och tävla!

#22 - Jenni

Jag tävlar gärna :) Ska åka hem från neo med min lilla flicka imorn och skulle väldigt gärna vinna och bunkra (är inte riktigt i stl 5 än;) )

Toppen mysig blogg förresten :)

#23 - Sofia

Jag vill också vara med!

#24 - Malin

Här använder mig bara pampers, ska du frälsa över mig till libero?? ;)

#25 - Madde

Nu ere min tur o ha lite tur:)

#26 - BokMamma

Hej! Jag vill gärna prova liberos nya blöjor. Så jag vill vara med och tävla.

#27 - mathilda

det vill jag vinna, jag har helt gått över till att använda pampers nu med trean eftersom jag märkte att sopmängden minskade drastiskt då de var tunnare, men egentligen gillar jag libero bäst så de nya blöjorna ska testas och vad vore bättre än att starta med vinst hos dig!

#28 - Malin

Självklart är jag med och tävlar om detta superfina blöjpaket med tillbehör :)



Ha en härlig helg!

#29 - Frida

Jag vill vara med och tävla :-)

#30 - Monica, snart 3 barnsmamma!

Oh jag vill vara med o tävla! Väntar vårt 3dje barn om ca 1 månad, och då är det 3 st blöjbarn i familjen! Kan då varit jätte trevligt och kanske vunnit detta pris!

Håller tummarna!!! =)

#31 - tangirrl

Åh! jag vill också vara med och tävla! Min dotter har nummer 5 i blöjor nu så det vore ju superbra! :)

#32 - Jennie

jag vill vara med och tävla:)

#33 - Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Jag är gärna med! Perfekt såhär inpå förlossningen i juni :)

#34 - Sofia Wickström

Jag vill vara med och tävla! :)



tack för en underbar blogg.

Kram Fia.

#35 - Elise

Åh, skulle vara helt perfekt att vinna, vi måste börja köpa på oss ett blöjförråd till kotten i magen!

#36 - Angelica

Åh dessa skulle jag vilja prova! Min son har precis börjat med storlek 5 i blöjor nu och vi älskar Liberos blöjor. Hoppas dessa är lika bra som deras övriga =) Att dessa är snygga dessutom är ju ett plus i kanten!



#37 - Anna Österlund

klart man vill ta chansen till denna tävling :)



Ja är me´ :)

#38 - Carola L

Jag är med hoppas att det är trevligt på galan!

#39 - Belinda

Ja det skulle man ju vilja vinna, och nu har jag chansen :)

#40 - Emma

Låter som ett perfekt val till min son jag som älskar tunna blöjor och har därför innan bara använt pampers men nu kanske man börjar gilla Libero också...



mvh emma

#41 - Helena

Jag tycker Libero har de bästa blöjorna så jag skulle gärna vinna den här tävlingen :)

#42 - Jane

Klart jag vill vara med och tävla också :-) Hoppas du haft en riktigt härlig helg!

#43 - Moa

Jag vill tävla!

Hoppas du har det bra på galan.

#44 - Johanna

Jag är på! :)

#45 - therese

vilken fenomenalt bra vinst - i like;-)

#46 - Sandra

Jag vill tävla! Perfekt med tunnare blöja nu när dottern nästan är blöjfri, då blir inte skillnaden mellan blöja och trosor lika stor :)

#47 - Sigrid

Jag är med! Eller snarare Sixten :)

#48 - Jennie

Jag är gärna med och tävlar. Mina barn har nr 6 (endast på natten då) och nr 4

#49 - Lena

Jag vill vara med och tävla!

#50 - Cizzi

Åh ett sådant kit skulle jag verkligen vilja vinna!! Vore kul att tsta tunnare Libero eftersom jag tycker att de tidigare varianterna har varit lite klumpiga om man jämför med Pampers. Libero känns egentligen bättre eftersom de ej har någon lotion i sina blöjor.

#51 - Filiz

Jag är med och tävlar!! :D

#52 - Nefioz

Självklart vill jag vara med och tävla!

#53 - Bubba

Vilken underbar vinst! Jag är med! :)

#54 - Carolin

Inte en dag för sent! Hoppas det medför förbättringar för miljön med!



#55 - Emma

Jag vill vinna och testa blöjor på min son Felix!

#56 - Sofia

Första kommentaren från mig på din blogg :), nu kunde jag inte låta bli... Min snart 1-åring skulle självklart vilja testa nya tunna blöjor!

#57 - Bettan

Hejsan!! Jag är gärna med i din tävling.

Hoppas att du har kul på galan :)

#58 - Helena - mamma till Alexander

Alexander och jag är gärna med och tävlar!

#59 - Johanna

Åhhh så klart jag vill vinna :-D



Hoppas du har en kul kväll föresten!!!

#60 - Karin

Jag vill jättegärna vara med och tävla!!

#61 - Karolina

Du är så bra och klok! Klart jag vill testa dessa nya blöjorna på min lille Frans.

#62 - Janette

Testar gärna, allt tunnare är bättre! hoppas också ni får en bra gala! Lycak till!

#63 - Petra

Alltid kul att testa nytt,jag är med och tävlar åt min dotter.kram

#64 - Jessica - Mamma till bustrollet Neo

Jag är absolut med och tävlar! Vilken kanontävling!

#65 - Elin

jag är med :)

#66 - Tess

Är gärna med och tävlar! De där skulle jag vilja testa på Connor. Tycker reklambilden bara är för härlig :-D

#67 - Ida

Åh, vad kul att få chansen att vinna! Håller mina tummar!!

#68 - Alexandra- Mamma till Ebba 091210

Åh vad roligt, detta vill jag gärna vinna!! :)

#69 - Emma Andersson

Åh va kul!

Blöjor behöver vi alltid!!

Jag är med!

#70 - ♥anna♥

Jag vill vara med!

#71 - Sara Eriksson

Dessa blöjor har jag väntat på, då jag inte kommer överrens med pampers som annars jag tycker är tunnare så vore dessa blööjor de ultimata.



Har en tös på 1½ år som är ganska "stor växt" på vissa byxor drar hon 104 istället för kanske 98 Och när man kommer upp i dom storlekarna så är alla byxor låga i midjan och passar inte blöj barn!



Egentligen efter stl 86 så verkar de som att barn ska vara blöj fri, men det är ju inte så de ungerar i verkligheten!

#72 - Emelie och lilla familjen

Blöjor är aldrig fel att vinna. Det krävs ju en del på förskolan.. men hemma försöker vi hålla oss till tygblöjor.

#73 - cassandra

Ohh, bra tävling! :)

Jag skulle gärna vilja vara med. Jag har själv inga barn men min syster har och jag har ofta hört henne gnälla om dem blöjorna som hon har. Så hade jag vunnit så hade jag gett detta till min syster och hennes son. Hon har ju inget att förlora om hon nu inte gillar dem som hon använder nu!



Ha det bra.

Kram på dig.

#74 - Sandra

Självklart jag är med! <3

#75 - Therese Östberg

Jag vill absolut vara med =)

#76 - Andrea

Jag är självklart med, med två blöjbarn är priset perfekt och de nya blöjorna verkar suveräna!

#77 - Elin

Det funkade inte att kommentera i helgen, så jag gör ett nytt försök...!



Jag har ju ingen bebbe än, men när jag får det vore det kul att ha lite extra blöjor att prova! :)

#78 - TinaZ

Jag är gärna med och tävlar:)