bambi

Humorgalan
Såg ni på Humorgalan igår? Vad tyckte ni? Det är ju alltid en annorlunda upplevelse att se allt live, men det var så mycket som var förinspelat så det gjorde att upplevelsen inte blev lika rolig som det kan bli.

Efterfesten höll på till kl. 1 på Cirkus, men ni kan ju gissa när två trötta småbarns åkte hem... Jag fick till en bild på mig och Kristen Kaspersen i allafall  :)



Det var roligt att träffa och se en del kändisar, som Tommy Körberg som gjorde en ganska rolig låt.



Höjdpunkten på kvällen var ändå middagen. Jag tog en oxfilé utan gnäll eller att någon drar i mig, godaste middagen på LÄNGE! Maten intogs på Kontoret vid Karlaplan och var suveränt god! Rekommenderas verkligen!

#1 - Tess

Åh, vad maten ser god ut :-D

#2 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag kika på det men genom rutan så såg kristin ut som en barbie docka?

Ngt jag kommenterade för sambon x antal gånger.

Det såg ut som hon hade spraytanat ( lr hur det stavas ) sig 10 gånger och satt i så mkt fejk hår så det verkligen såg ut som fejk.

Inte van att se henne så, sambon sa att det nog var för att hon börjar bli gammal :p



Hur såg hon ut irl?

Lr var det tv som gjorde henne mer fejk än vad hon var?

#3 - jessica

Hur jäkla fit har inte hon blivit? Hur snyggt som helst =)

#4 - BAMBI

Jag tyckte nog att David såg brunare ut än Kristin, såg väldigt "målat" ut på honom.



Men Kristin såg så mager ut. Maken tyckte att det såg ut som om hon har bantat för mycket och tränat för mycket på samma gång (deffat). Men nog allt såg hon annorlunda ut mot annars. Jag tycker att hon alltid har sett så sund ut.

#5 - Martina

Ja hon såg verkligen fit och fräsch ut på bilden (tittade inte på den på tv) mot vad hon brukar se ut på morgonprogrammet.

Inte för att hon ser dålig ut där men ja du kanske förstår...

#6 - Kille

Hur snygg som helst, snyggt vältränad!