bambi

Ikväll ska jag umgås med den här mannen


I tre timmar ska jag få vila ögonen på Ola Rapace då jag ska på en exklusiv förhandsvisning av Angels in America, en teaterföreställning på Stockholms Stadsteater. Det ska bli trevligt  ;)
#1 - Erika

Åh fyyyyy! .....va avundsjuk ja blev ;)

#2 - Josefine

Åh, så SNYGG han är då! Riktigt ögongodis ;-D



Ha så trevligt!

#3 - Malin

Inget dumt ögongodis det inte :)

Ha en trevlig kvöll!

#4 - Mimmi

Trevligt ögongodis. Det är kul att se att ens fd klasskompis har lyckats här i livet, han är ju med lite överallt!

#5 - Martina

Mmmm ögongodis. Synd att min bild av honom börjar färgas rejält av allt som skrivs om honom och att jag för sällan ser något av det han medverkar i...

#6 - Mia

Åh, mums :) Han är riktigt fin den mannen. Önskar jag också skulle dit :)

#7 - Sofia

Hoppas du får en trevlig kväll.

#8 - Anna

Jag måste säga att jag är enormt avundsjuk, dock ej pga mannen (som säkert EGENTLIGEN är en god person) tycker att han verkar outhärdligt dryg. Utan pga den fantastiska pjäs du ska se!

Hoppas att du återkommer med recention, skall bli kul att att se vad du har att säga. Många tunga ämnen och tankar. Föll för den när den sändes som miniserie och den fick min hjärta för alltid när jag såg den som utomhusteater en varm sommarkväll i London. Ojojoj... Skall nog spendera kvällen med böckerna, tack för att du påminnde mig!