bambi

Jag vann!
Här har det varit fullt upp med förberedelser. Det har bakats och städats en del och nu ska jag börja med middagen - Tacogratäng! Maken har kommit hem och barnen blev så glada när dom såg honom! :)

Det har kommit en massa roliga mail, bland annat att jag vann 1000 kronor hos Nova Star när vi var på festen på Berns! Man skulle gissa hur många lappar det var i en burk. Alla andra gissade på något över 1000, men jag skrev 565 och tydligen så kom jag närmast då det var 500 i burken. Men det var roligt att vinna lite kläder från just Nova Star då vi bara har en huvtröja därifrån, som vi fick av Tumadre.

#1 - Emma

Grattis!! Ja visst är det kul att vinna;).

Nova star har desutom fina kläder.

#2 - Camilla

Åh, vad roligt! Jag har kikat in ett par byxor därifrån :)

#3 - Sandra <3 Mamma till sonen Oliver

Grattis! Kul att vinna lite, kul att någon vinner något! Har aldrig den turen!



Ha en En mysig kväll! Sandra

#4 - Jessica

Grattis!

#5 - linda

Vad skoj, ett stort grattis till dig!

#6 - Carolina

Åh grattis, älskar Nova Stars kläder :-)

#7 - Sussi

Grattis, så kul att du vann. & perfekt.

krammiz

Sussi

#8 - Mizca

Grattis!

Vilket pris! Mycket fint från Nova Star.