bambi

Me&i favoriter!
På fredag ska jag ha me&i party här hemma och jag har precis kikat igenom deras nyheter och det finns så otroligt mycket fint! Här är mina favoriter:


Zack älskar tåg, så jag tror att den här fina t-shirten skulle bli en stor favorit!


Så fina byxor med en söt sköldpadda som tittar upp ur fickan!


Bilar går också alltid hem!


Söta sköldpaddor!



Zack har alltid haft en hel del me&i kläder och dom är verkligen underbara. Jättebra kvalité och fina färger och tryck (dom har även ett väldigt bra andrahandsvärde på Tradera!).
#1 - tangirrl

Vi har tröjan med tåg och tröjan med sköldpaddorna till Adora, de är underbara! De är så mjuka och färgglada!

Ville köpa sköldpaddsbyxorna till lillebror men de var helt slut i strl 50/56 så det blev bodysuiten och kycklingbodyn :)

Ett tips, testa mamma knickerserna, de är ljuvliga!

#2 - Malin

Jag älskar me&i, de har fått så fina mammakläder nu. Jag rekommenderar dig att köpa mammyogapantsen, jag bor i mina och ska på ett nytt party på sön och då ser jag till att köpa på mig 2 till!

#3 - Martina - Mamma till Ella

Jätte fin blogg du har. :)

#4 - Fifiness

Me & I har alltid så speciella fina tryck och färger! Älskar.

#5 - Jyoti

Jag älskar också Me and I! Sist köpte jag Geisha klänningen och Geisha t-shirten till min stora tjej och de röda sköldpadsbyxorna och en grön klänning med en gul pippi på till min lilla tjej. För första gången köpte jag ett plagg till mig själv, mörkgrå korta haremsbyxor! Supersköna!!