bambi

På min balkong...
Idag kom det ett bud med en tomatplanta! Haha, va roligt och va glad jag blev! Perfekt till balkongen som behöver lite mer växter och blommor.



Tror ni att det blir några tomater?



Men lite blommor har jag. Som dessa t.ex. i en av mina favorit "krukor" som är i gummi, gjord av gamla använda däck. Bra med lite återvinning  :)  Den köptes på BoLagret förra året. Den fina fjärilen köptes på Åhlens för ett par veckor sen.
#1 - Jenny

En sån "gummikruka" har vi som vedkorg - de är jättefina!



Jag såg att du har handlat en del A&F, och jag tänkte klicka hem lite sådant men är osäker på storlekarna. Hur upplever du storlekarna? Har du samma som i vanliga kläder? Jag har nästan alltid M i vanliga fall och blir lite osäker på om det är M jag ska ha i A&F också...

#2 - BAMBI

Jenny Dom rä små i storlekarna! Jag har alltid tagit en storlek större än vanligt.

#3 - annsoh



Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

http://annsoh.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment



sry om du inte vill ha reklam!

#4 - Caroline

Tomatplantor är härliga! Jag får alltid två plantor av mormor varje år. Hemligheten är att plantera om dem i STORA krukor och att nypa av skotten som kommer i "grenvecken". Om man inte nyper av dem så får tomatplantan inte tillräckligt med energi för att växa och ge tomater :)

#5 - Madeleine

Jag fick oxå en planta igår hembudat - himla fin :-) Lite roligare än då man får ketshup hemskickat, haha..