bambi

Pre-fall 2011



Redan i augusti brukar pre-fall kollektionen komma och då är nog denna klänning min favorit (annars så fanns det inte så mycket som jag gillade bland pre-fall). #751 Easy v-dress heter den och är i 100% viskos. Om man vill äga en Easy v-dress så kommer man få betala 1000 kronor för den.
#1 - Ina

Nja, inte helt impad eller såld, blir nog ingen för mig men visst man ska aldrig säga aldrig men jag vet att det kommer så mycket fint till hösten och vintern så det gäller att välja med omsorg.

Kram Ina

#2 - Helene

Kanske kan vara något för mig, ser ut att fungera bra när man ammar? Vill gärna kunna ha klänning även då.

#3 - Anonym

På riktigt, en Odd Molly klänning för bara 1000 spänn? Den var väldigt söt. Helt i min smak.

#4 - Tindra

Jättefin :)

#5 - Johanna

Åhh vilken fin, den där skulle jag vilja ha. Vem vet, kanske blir mitt första Odd Molly-plagg :-)

#6 - Heidi

Har redan paxat klänningen till mig.Helt super! :D h.www.bimbofashionblogg.fi