bambi

Söndag

Det har blivit lite dåligt med bloggande för vi hade en gäst som sov över här igår. Sen var det ju Eurovision Song Contest igår och det var ju faktiskt rätt så bra låtar som hamnade i toppen. Eller vad säger ni? Idag så ska vi bara ta det lugnt och kanske städa en del.

Jag är även lite sugen på att åka iväg och köpa ett nytt objektiv till min Nikon. Jag skulle gärna vilja ha ett som är lite mer ljuskänsligt (säger man så?), det blir ju så himla fina bilder då. Så jag tänkte kanske köpa denna:


Zack invigde sin småblommiga huvtröja från Polarn o. Pyret igår. Jag tycker att den är så otroligt fin! Ha en underbar söndag allihopa!

#1 - i

vilken kille! han ser så klok ut, lillgammal.. jag smälter lite

#2 - Martina

Jag kan absolut rekommendera 35mm, det är ett bra objektiv :)

#3 - Tindra

He's the sunshine in the Rain,so cute!

#4 - tangirrl

Åh vilken fin kille och vilken fin tröja! :)

#5 - Anonym

vad kostar det på ett ungefär.................skulle också vilja hotta upp min nikon :-)

#6 - Sandra

Det där objektivet är helt fantastiskt. Har inte använt standardobjektivet sedan jag köpte 35mm. Ljuset är som du skriver helt ojämförligt.