bambi

Sydväst? Javisst!



Med det här vädret så var det ganska så passande att det just idag kom ett paket från Polarn o. Pyret med sydväst till Zack och gummistövlar till Leah! (Det blev att beställa hem saker eftersom Zack har avttkoppor och vi har svårt att komma hemifrån.)

Jag får lite ångest att visa er vad jag hade beställt när jag nyss visade upp hur mycket kläder Zack har. Men jag var bara "tvungen" att klicka hem dessa grejer:


Sydväst till Zack och gummistövlar till Leah (båda två nödvändiga saker). En småblommig ziptröja som jag blev så kär i och det är alltid bra med såna tröjor nu under våren och sommaren. Sen kunde jag inte låta bli att klicka hem en tröja och en body till barnen med det fina cupcake-mönstret (var ju bara tvungen!).

P.S. Just nu kan man vinna en body från Po.P. i samma stil som den med cupcakes, men med rosa bakgrund hos min vän Apan!
#1 - Malin

Jag tycker inte du ska få ångest för att du handar kläder till dina barn, även om barnen har så det räcker och blir över, så länge du kan betala för det och det blir andvänt så spelar det väl ingen roll. Det kan bli så här hemma hos oss också. =)

#2 - Anna �sterlund

Vilka fina kläder :)

håller med föregående talare..

passa på å handla medans du kan, för när dom blir större kanske inte vad som helst duger att ta på dom :)

så tänker ja iallafall då ja handlar åt min lilla prins, de ja tycker är sött å fint :)

#3 - Anonym

men vilka fina tröjor,d e ju så mycke roligare att shoppa åt barn,dom passar ju i allt

#4 - Mia

Om det du fotade och la ut här är alla hans kläder så kan du shoppa med gott samvete då det verkligen inte var så mycket



/Mia