bambi

Familjebrunch på Café Opera
Idag blev det familjebrunch på Café Opera som Loppi.se bjöd på med pannkaksbuffé och ansiktsmålning.



När man är på såna här tillställningar så blir det så tydligt hur olika barnen är. Zack är så lugn, tyst och lite blyg. Han vågar inte gå fram och ta för sig saker som bjuds på, medans Leah är helt tvärtom! Hon visar tydligt vad hon vill och skriker och pekar.

Leah blev mycket upprörd när hon tappade två ballonger... så det var bara att gå och nya. Hon är helt kär i ballonger.


Leahs outfit: Body från Jnydesign, snickarbyxor från H&M och skor från Converse


Min outfit: Angelina dress och Swedish hasbeens (som tyvärr inte kom med på bild)

#1 - Anonym

Så söt klänning! Det är ju så inne med blommor, något jag ska köpa in till mig, klänningar, tunikor och tröjor med blommor! Hehe;)

Kram

#2 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Ha, ja..... barn är olika. Jag var också en "lugnis" när jag var liten och vågade INTE gå fram på såna där saker. Är iofs lika dan idag ;-)



Dottern är lika lugn och filosofisk hon, läsa bok, läsa bok! Tittade på gamla videofilmer på henne för något år sen, lika dan då som nu...

#3 - Maria.

Vilken underbar klänning! Den klär dig jättebra. Roligt också att barnen är så olika varandra. Det upplever jag också med mina och ändå så lyckas de komplettera varandra bra. :)

#4 - maya

hej. hur får du korten utan hörn?

#5 - BAMBI

Maya Jag använder mig av picnik.com för att redigera mina bilder.

#6 - Jyoti

Ååh vilken fantastiskt lovely klänning! Supersnygg! En sån måste jag ha!

#7 - Jyoti

Ååh vilken fantastiskt lovely klänning! Super snygg! En sån måste jag ha! :-)