bambi

11-11-11
Den elfte dagen i den elfte månaden i det elfte året på det nya sekelskiftet. Tror ni att något spännande kommer att hända idag? Kanske under den elfte timmen (som är snart)?

Just siffran elva ska tydligen stå för storhet och om man tar 111111 (dagens datum) gånger 111111 så får man 123454321. Lite häftigt faktiskt! Men jag tror inte riktigt på att jorden ska gå under eller att någon från framtiden ska komma och hälsa på oss, utan jag tror att det kommer att vara en ganska så vanligt fredag. Men vem vet, jag kanske har fel...

Idag är kanske en bra dag att se filmen 11-11-11? Vågar man det?
#1 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag hade hoppats på en liten bebis idag, men det ser ut som vi får vänta några dagar till! Annars tror jag det blir en helt vanlig fredag! :)

#2 - Martina

Det där lät som en film för mig :-)

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Lite häftigt med den matimatiska delen men trailern till 11-11-11 verkade inte sådär wow. :p



Ha en fin dag!

#4 - Jovana

Jag har sett filmen och den var inte alls bra. Inte vard att se. Bara sloseri med tid. Jag lovar. :)

#5 - Jovana

Jag har sett filmen och den var inte alls bra. Inte vard att se. Bara sloseri med tid. Jag lovar. :)

#6 - En pojkmammas vardag - Flytten till torpet närmar sig!!

För oss har det varit en otursdag då äldre sonen ramlade på dagis och har slagit bak en framtand. Fy, såna här dagar vill man absolut vara utan!

#7 - Karoliina - med K och två i

Hos mig hände det något spännande, vi gifte oss! Haha! :D

#8 - Karoliina - med K och två i

Hos mig hände det något spännande, vi gifte oss! Haha! :D

#9 - Michan

Vi överlevde :)

Hoppas den är bra jag älskar saw filmerna.