bambi

A small part of my history

När vi var och hälsade på hos min pappa så räckte han över en liten papperpåse med grejer som han hade hittat i sin källare. Det var lite saker från min barndom i USA. Ett skolfoto (ja, man fick ett foto med två bilder så där) på mig när jag är 8 år gammal:



Men det fanns även en bebisbild på mig:



Det fanns ett helt gäng med diplom i påsen. Det är diplom från skolan mest, som delades ut om man hade ingen frånvaro eller om man uppförde sig väl under lektionerna. Detta var något man fick redan i Kindergarden (när man är 6 år).




Till och med Pizza Hut var stolta över mig  ;)

#1 - Anonym

På bebisbilden syns det verkligen vem Zack och Leah är lika=) så lika sin mamma tycker jag! otroligt fina barn du har fått!

#2 - Tilda

Leah är ju en kopia av sin Mamma!