bambi

Åh, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!


Nu får alla som är släkt med mig eller maken - blunda nu!!

Så, inga tjuvkik hoppas jag... Dom senaste åren så har vi gjort fotokalendrar och gett bort i julklapp till släkten. I tisdags så fick vi hem årets kalender. Jättefin är den och jag bläddrar igenom den. Januari, februari, mars, april... jättefina.... sen kommer jag till juli... men känner jag inte igen den bilden??? Bläddrar tillbaka... det är ju samma som mars!!!! Gaaaah!

Vad ska man göra? Jag ringde Önskefoto, men nej, inget att göra. Dom ändrar ju inte i den filen som jag skapar när jag laddar upp bilderna. Så det är ju mitt fel. Jag som tyckte att jag gjorde allt så noggrannt, jag hade till och med döpt om bilderna till "januari.jpg" osv... för att det inte skulle bli fel. Och det har aldrig blivit fel något tidigare år.

Så tråkigt (perfektionist som man är). Men det får väl vara så.... för vi kan inte beställa 6 stycken nya för en tusenlapp till....

//Dagens i-landsproblem  (kanske ska starta en sån kategori...?)
#1 - Emma-Lou

Nej, vad jobbigt! :-(

#2 - Mia

Kan du inte framkalla nya foton och klistra över?

#3 - jessa

Så Önskefotos är fina? Satt och letade igår. Köpte från photobox i fjol och de var suuuperfina, och man kunde välja olika layout med 1-3 bilder/månad. Men såg att Önskefoto har rabattkod nu på 50% så då lutar det ju däråt..

#4 - Emma

Nej vad tråkigt .. Man är ju rädd för detta varje gång man beställer nya kalendrar

#5 - Martina

Åh så irriterande! Men se det så här: Det var i allafall inte en bild med ett av barnen som åker pulka. Det hade ju kanske sett märkligt ut i

juli :-)

#6 - fröken K

Så tråkigt. Turligt nog har det inte hänt mig, och nu ska jag kolla extra extra noga när jag ska beställa mina snart. 6 st för 1000 kr? Wow, så billigt. Men det är väl svenska priser.

#7 - Mia

Riktigt trist då man ofta gör de där kalendrarna med iallafall lite tanke bakom bilderna som väljs ut



/Mia

#8 - Hanna

...och juli som är en rätt trevlig månad också! Annars kunde du ju stryka den ur almanackan ;)

#9 - Lina

Så retligt. Speciellt när man tycker att man varit noggrann också...

Jag skulle nog försöka klistra över med en annan bild. Lite sura pengar att göra om helt nya kalendrar.

Lycka till :)

#10 - Sofi

Tråkigt när man lyckas klanta sig själv så där :P



Men kan du inte typ scrappa lite på en bild så att de blir olika? Eller klistra över en ny bild som du redan fått förslag på?

#11 - Tess

Skulle också störa mig på sånt. Väldigt petig. Blev orolig för att jag missat nåt i kalendrarna vi beställt nu...:-S