bambi

Årets glögg

Som ni vet så är jag inte så förtjust i kaffe (även om jag borde vara det vid det här laget), så årets glögg från Blossa med kaffesmak är inget som lockar...

 

Däremot så skulle jag vilja utnämna denna till Årets Glögg:

 



Wilckens Fat från Tegner & Son är förutom väldigt väldigt god också ekologisk! 79 kronor kostar en flaska och passar utmärkt till adventsfikat :)

Har ni någon favoritglögg? Vi kör förstås på Blossa vanliga glögg också här hemma!

#1 - Pethra

Jag har faktiskt aldrig smakat Blossas årliga glögg, vi brygger egen och det finns liksom ingen annan glögg som kan slå den. ;)

#2 - Martina

Jag har aldrig gilla glögg men förra året var jag på en glöggprovning med Snälleröds och hittade en som jag nu kan dricka varje jul.



Det var deras vita glögg. Mums!



(jag följde med på provningen som sällskap till en vän men det var ju tur att jag gjorde det :-)