bambi

Bambis garderob
Jag får så mycket frågor om mina kläder så jag tyckte att det var enklast och visa er min garderob i ett videoblogginlägg. VARNING FÖR MYCKET ODD MOLLY SNACK!

#1 - Emma

Jätte fina kläder

#2 - Paulina

Vad kul att se din garderob! Odd Mollysar är så fina, men synd att dom är så dyra, min plånbok är inte tillräckligt fet för dom summorna, hehe. Min svägerska har en del Odd Molly koftor, och flera av dom är noppriga, är det något du också upplevt? Känns inte så kul att lägga så mycket pengar på en kofta som blir nopprig efter ett tag :( Kram

#3 - BAMBI

Paulina Nja, det är nog mest dom koftorna i ull i så fall... men annars inte!

#4 - Josefine

Vad roligt att få se (och höra) dig och dina fina kläder! Jag blir lite avis på en del godbitar där i... Men en sak som jag inte kan släppa är din dialekt, den är så svårplacerad! Uppenbart iaf att du inte är född i Sthlm. Jag är själv "utflyttad norrlänning", kanske därför jag reagerar så mkt :-)

#5 - Josefine

Vad roligt att få se (och höra) dig och dina fina kläder! Jag blir lite avis på en del godbitar där i... Men en sak som jag inte kan släppa är din dialekt, den är så svårplacerad! Uppenbart iaf att du inte är född i Sthlm. Jag är själv "utflyttad norrlänning", kanske därför jag reagerar så mkt :-)