bambi

En serie som jag inte kan få nog av...
Jag och maken älskar att periodvis drunka totalt i en serie. Förut så kollade vi på flera säsonger av 24 i streck. Senast så var det serien Mad Men. Gud va jag älskar den serien! Jag är så sur över att nästa säsong inte ska spelas in förrän till våren 2012!!! Hur ska man klara sig?

Jag kikar runt hos LOVEFiLM och där kan man hyra en massa massa serier. Man kanske ska ta och se True Blood under någon helg eller jullovet?



P.S. Missa inte chansen att få se film gratis i en hel månad hos LOVEFiLM (ni måste använda denna länk för att kunna ta del av erbjudandet). Om ni säger upp abbonemanget inom 30 dagar så betalar ni ingenting alls! Ni får även till gång till streaming, där ni kan se filmer direkt på datorn! Erbjudandet gäller bara fram till imorgon klockan 23.59!
#1 - Alabama´s goin´mama!

Jag är serienörd!



har ni kollat nya Pan Am? Jättemysig tycker jag den verkar! Sen är jag en total sucker för LOST, och där har man ju några säsonger att beta sig igenom om man inte redan sett det.

#2 - matilda

Mad men Håller på o spelas in nu och det ryktas om säsong start mars 2012

#3 - Josefine

True Blood är ett HETT tips, tycker jag i alla fall. Underbar serie!