bambi

Förhandsboka pre-spring

Redan dags för vårkläderna? Ja, snart kommer ju Odd Mollys pre-spring kollektion. Den brukar alltid släppas första veckan i december (vilket alltid känns så otroligt tidigt!!) och man kan förstås förboka sin/sina favorit hos Country Dreams och deepFling (som är mina favoritbutiker när det gäller Odd Molly).

Mina favoriter är dessa två:

Den första heter Timeout wrap cardigan och är så otroligt snygg (baksidan är jättefin!) men jag har så många koftor redan! Men kan man ha för många koftor?  ;)

 

Den andra heter Le fleece sweater men den är snarare i velour och verkar hur mysig som helst! Man kan knyta den lite runt midjan för lite snyggare figur också (det tackar min icke-existerande midja för)!

Har ni någon favorit i pre-spring kollektionen?

#1 - Sofia

Timeout tunic tycker jag är så fin! :) Jag tänkte höra med dig som verkar så hemma med Odd Molly om du vet när man kommer kunna titta på vårkollektionen på hemsidan?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Sofia Vårkollektionen brukar synas på hemsidan i mellandagarna eller i början av januari om jag minns rätt!