bambi

I år så har vi pepparkakorna i...

...denna snygga retro kakburk! Den är så söt!  :)



Kommer ifrån Lilla Tussilago och kostar 169 kr.

#1 - Madeleine Mir Forsberg

Hej :)



Vill du göra länkbyte med mig?

Jag har ca. 5000-6300 unika bloggläsare per dag.

#2 - Sara - Mamma till Max 3 år

Jättesöt!



när jag var på Gekås i Ullared i somras så hade de massor av fina retrokakburkar för helt otroligt låga priser. Mellan 20 och 60:- typ. Fanns i olika storlekar och mönster. Köpte en i inflyttningspresent till kompisar men ingen till mig själv. Förstår liksom inte hur jag tänkte?!

#3 - Lina (NinnaLilltroll)

Så härligt för barnen (och alla andra med såklart) att få äta pepparkakor från en så snygg burk :)

#4 - Apan satt i granen - Bloggar numera på Cravningz.se

Den är så fin, har en likadan. Det är skönt att den är stor så det ryms mycket kakor.

#5 - Carolina - Vinn en Personlig Almanacka hos mig!

Åh så fin, helt i min smak!

#6 - stina

DEN var super fin