bambi

Lördagmorgon

Just nu är Zack inne på barndansen. Nästa vecka är det julavslutning och då får föräldrarna vara med och titta på. Jag hade velat vara med och titta på varje gång men det är samtidigt roligt att Zack får ha något "eget".

Va roligt att så många av er gillar vardagsinläggen! Jag tänker ofta: vem vill läsa om min tråkiga vardag?

Jag tror att jag kommer att somna när jag sitter här utanför och väntar. Zack skulle nämligen promt sova utan pyjamasbyxor. Jag sa att då kommer han att frysa, men nej han skulle ligga under täcket (vilket han nästan aldrig gör). Så halv två i natt kom han inspringandes till oss och vill krypa under täcket med sina frusna ben. Jag visste ju att det skulle bli så....

#1 - Annica H

Roligt att få se hans egna vilja komma fram i bloggen också, kanske mindre roligt för dig att vara trött men.. vad gör man inte för sina barn? skratt