bambi

Man vet att det är något fel på Krulltotten när...



...hon inte ens rör sin frukost och bara sitter och stirrar framför sig.

Jag som hade suttit och förberett dagens lektion en massa igår kväll. Jag ställde mig i duschen halvsovandes klockan 6 och stressade för att göra iordning mig. Så det blev lite av ett antiklimax när vi såg hur Leah mådde. Men jag kan inte vabba imorgon (mina elever har viktiga redovisningar), så jag får vabba idag och maken imorgon.

Så, just nu ligger Leah i famnen halvsovandes och känns rätt så varm... Det var nog bra att stanna hemma idag ändå.



Zack skulle på utflykt idag, så han längtade till förskolan...

#1 - Anna

Aj, då, bara att vara hemma alltså. Fin tröja hon har, var kan man få tag på sådan?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Anna Den kommer från blingmyname, jag hade tänkt länka men det verkar som om dom inte finns längre!

#3 - Martina

Men lillsnuttan då....

#4 - Tindra

Lilla gumman ...krya på er..

#5 - Emelie

Åh, stackarn!! Hon ser verkligen inte pigg ut:(