bambi

Mellandagen
Idag är bara en mellandag känns det som. Dagen mellan då Zack åkte och kommer hem och så är det dagen innan Mama-galan. Så jag har massor att se fram emot imorgon, så för ovanlighetens skull så önskar jag att denna lördag går fort!

Men jag får trösta mig med att Krulltotten fortfarande är hemma, även om hon fortfarande inte är helt frisk....


Bild tagen av min systerdotter Carin

#1 - Lina

Vilken härlig bild :)

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Då kanske vi ses på mama galan då :) Ska bli jättekul! Det blir första gången för mig :)



kram

#3 - Arasen

Vilken underbar bild!

#4 - Luxxie

Vilken söt bild, stackars Leah som är sjuk, hoppas hon kryar på sig snart. Du får ha så kul imorrn!

#5 - Fnulan

Vacker bild vännen!!! Hoppas att det blir en fantastisk mamagala i morgon!!!

Puss