bambi

Nu längtar jag lite till nästa år...
Jag fick hem en sån fin almanacka från personligaalmancka.se. Dom sponsrade en tävling förut i bloggen och då fick även jag en. Det tog en stund för den att komma, men det var värd väntan tycker jag. Superfin!



På baksidan så valde jag en bild från vårt bröllop med vår närmsta släkt:



Jag valde rosa sidor med fåglar på. Nu längtar jag lite efter att få fylla sidorna med en massa roliga möten!

#1 - LILITH - Borderline & mamma

Jag beställde min därifrån också och är supernöjd. När det är dags för en ny så blir det en ny beställning därifrån.

#2 - Tindra

Jag gjorde en hos Photobox som jag vart så nööjd med,så fint med bilder på varje sida :)

#3 - Linda

Jag har också en almanacka därifrån. Har dock inga bilder på varken mig eller familjen... för jag tyckte inte jag hittade någon bild som var tillräckligt bra :D. Så på min står det rätt och slätt mitt namn :)