bambi

Sista WeRFamily för året


Loppi bjöd på årets sista WeRFamily event på Café Opera. Jag och min vän Linda var på plats och lyssnade på Linda Skugge, Hannah Graaf och Cecilia Blankens som pratade om bloggande.

Linda pratade en massa med Hannah, som var lika trevlig och sympatisk på riktigt som hon är i sin blogg! Linda hade också med sig lilla Magda, som nu är 2 månader gammal!



Jag träffade även på en massa fina bloggläsare och bloggkollegor, men vissa känns faktiskt mer som vänner än som "kollegor" som till exempel finaste Teresa och Lovisa (som tyvärr inte kom med på bild)!



Teresa var den lyckliga vinnaren av en massa produkter från Allt för föräldrars webshop!! Allt till ett värde av 17000 kr!! Grattis  :D

#1 - Tumadre - ensamstående mamma till två

Ha ha, helt galet det där med vinsten. Jag blev så jäkla förvånad!

#2 - Lina

Jag snor en av dina bilder t min blogg, ok??? ;) Jag länkar självklart till dig :) Kul å träffa dig, hoppas vi ses snart igen, många kramar

#3 - Beata

Hej! Jag är inne på att köpa ett par Primeboots men har en liten fråga, kanske är det något du kan svara på eller vet vart jag kan vända mig? Jag är nämligen inne på modellerna "Primeboots engineer kneehigh" och "Primeboots engineer high-14 zip" men förstår inte riktigt skillnaden på dem. Vet du vart jag kan vända mig om jag vill ha svar på detta? Jag hittar inte någon officiell sida för företaget nämligen..

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

*Beata' Det låter som den ena har dragkedja (zip). Min har inte dragkedja och det tar ca 10 minuter att få sig dom (jag överdriver inte!) men dom är desto lättare att få av och dom är inte alls trånga att ha på sig. Det är just att få på sig dom som är jobbigt :/