bambi

Systerdöttrarna
Redan fredag! Snart är det härliga höstlovet slut! Varför ska tiden alltid gå så fort när man är ledig??

Igår så var min systers två döttrar (hon har även en son som studerar i uppsala) förbi och hälsade på. Det var verkligen jättetrevligt. Min systers barn ligger verkligen mig varmt om hjärtat. Dom är faktiskt närmare mig i ålder än vad min syster är. Min systers son är bara 5 år yngre än mig, men min syster är 18 år äldre än mig. Så jag lekte alltid massor med hennes barn istället för med henne. (Jag är ett riktigt sladdbarn.)


Min ena systerdotter, Carin, fyller snart år så vi åt lite tårta igår kväll så att vi alla skulle kunna fira henne. Vi åt en supergod passions och chokladtårta! Gud va gott det var!




Carin hjälpte mig även lite grann med inställningarna på min Nikon och ställde in ISO:n så att det blev ett sånt här fint foto av henne och hennes syster Nadja (Carin är den mörkhåriga och Nadja den blonda).


#1 - Emely Tuv�ng

Den tårtan ser verkligen god ut! Den mörkhåriga tjejen är sjukt likt en barndomskompis till mig, trodde först det var hon! Haha!

#2 - laila

har du recept på tårtan? den ser god ut

#3 - Emma

Tårtan såg riktigt god ut .. Mums...

#4 - Bambi

Laila: den köptes på konditori då tyvärr har jag inte det!

#5 - Emõke

Åh gud så go tårtan der ut!!