bambi

The Power of Words
Jag har suttit och planerat idag. I en av mina klasser så ska vi börja diskutera språk, hur viktigt det är med ordförråd och kunna uttrycka sig. Jag hittade detta underbara filmklipp som visar hur viktigt det är att kunna uttrycka sig:

#1 - Marie

Vilken underbar video!

Jag studerar till svensklärare och sitter just nu med ett PM om ordets makt, då inspirationen sviktade och jag började istället läsa bloggar och gick i vanlig ordning in på din. Behöver jag tillägga att inspirationen är tillbaka..?

Tack!

Och tack för en fantastisk blogg.

#2 - Tindra

Så vackert!

#3 - Paulina

Åh vad fint! Blev tårögd av att se på den. Tänk vad lite ord kan göra!

#4 - hanna

Så himla fint! vad rörd jag blev!

#5 - Arasen

Jag fick tårar i ögonen och blev helt rörd. Vissa människor är goda rakt igenom!

#6 - Martina

Så fint! Blev alldeles rörd. Maken ville genast ha länken så jag tror det gick rakt in i hjärteroten på honom också.

#7 - ♥ Amber ♥

Vilken fantastisk film. Blev otroligt rörd. Var tvungen att dela denna film både på Facebook och i min blogg. Jag älskar att skriva och vill bli författare. Detta är en stor anledning varför, tänk att få påverka människor med sina ord. Starkt.