bambi

Tips + vinnare!
Igår kväll så satt jag och kollade igenom lite webbutiker efter julklappar. Jag tänkte klicka hem ett par pepparkaksdräkter till barnen från Ellos men så kollade jag runt bland mina erbjudanden och såg att jag hade ett erbjudande där jag fick 500 kronor rabatt om jag handlade för 1000 kronor. Erbjudandet går ut imorgon, så därför ville jag tipsa er om det. 50% rabatt på julklappar är inte fy skam! Dom har lego, briotåg, leksaker från Micki, mm. Rabattkoden är: 241605




Vinnaren av farsdagspresenten från Nivea blev:

Erica
 
om Vinn en fin farsdagspresent!:
Jag vill nominera min sambo - pappan till mina barn. Jag är just nu mammaledig med våran minsting och det är tufft emellanåt att ha två barn, framför allt när den ena genomgår någon form av extrem treårstrots (!). Men när min sambo / barnens pappa kliver innanför dörren efter en arbetsdag tar han över allt. Han låter mig verkligen få koppla av och behöver jag vila en stund så bokstavligen leder han in mig till sovrummet. Det spelar ingen roll hur hektiskt hans egna dag har varit - han kommer alltid hem till mig och barnen med ett leende på läpparna. Både jag och barnen är så lyckligt lottade som har denna man i våra liv. Denna energiknippe som gör allt för oss.
Så därför vill jag vinna denna, just till honom. Ge honom en liten extra uppskattning från mig och barnen.

Massa kramar Erica
#1 - fröken K

Grattis Erica. Det är han väl värd!

#2 - Erica

Iiih!! :D Gud vad glad jag blir! Här är min adress :



Erica Johansson

Lägerbacken 14

761 71 Norrtälje

#3 - Luxxie

Grattis Erica! Bra val av vinnare tycker jag, jättefin motivering! :D

#4 - Agnieszka-2barnsmorsan

Grattis till vinnaren!

Tänkte gå in och shoppa på Ellos nu, men sidan funkar ju inte alls:(

#5 - Jessa

Ggäller den koden även på leksaker?? Jag skulle lägga en order igår med en annan kod, men den gällde inte på leksaker ;(

#6 - BAMBI

Jessa Ja, jag handlade leksaker! :)

#7 - katja

Har under hela kvällen försökt med koden med det står bara att koden inte finns. Ringde då kundtjänst och enligt dom så kan endast registrerade mailadresser använda koden. Och att man få erbjudandet om man tex varit med i en marknadsundersökning :(

#8 - katja

Har under hela kvällen försökt med koden med det står bara att koden inte finns. Ringde då kundtjänst och enligt dom så kan endast registrerade mailadresser använda koden. Och att man få erbjudandet om man tex varit med i en marknadsundersökning :(

#9 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

katja Åh, nej! Va synd!!! Jag som ville dela med mig av den fina erbjudandet :(

(Men jag har inte varit med i någon marknadsundersökning hos dom....)

#10 - katja

Ingen fara,lätt hänt :) tyckte nästan det lät för bra för att vara sant. För min del som alltid har otur och det hade suttit kalasbra nu inför julen och dessutom sonens födelsedag nån dag efter jul. Men bättre lycka nästa gång :) men tack ändå!

#11 - Alfva- i preggoland!

Om man bara registrerat sig som användare innan så borde koden fungera!



/hon som precis tryckte igenom en beställning



TACK för tipset! Hur bra känns det inte att vara klar med julklappsinköpen i november?!