bambi

Zacks önskelista (som blir lite knasig)
#1 - Anonym

Gud, så ljuvlig han är, som vanligt alltså :) Precis vad jag behövde få titta på efter en sen konferens på jobbet ;-) Vilket rikt ordförråd och vad eftertänksam och klok han är förresten! "Pussar kan man inte lägga i presenten" Nix, det kan man inte :) Himla gulligt också att han har anammat lite av din dialekt Bina, hur rart som helst! Ha det så fint! Kram från Lisa :)

#2 - Martina

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig! Haha

Min syster tyckte det var svårt att komma på något hon önskade sig ett år (hon var runt 12 tror jag) så hon sa på skoj att hm önskade sig apelsiner...

Måste jag säga att hon blev bättrade när det visade sig att det låg ETT paket under granen till henne och det var en apelsin haha



Senare tog de fram fler presenter såklart men hon tänkte efter noga följande år innan hon önskade sig något :-)

#3 - Martina

Bättrade = jättearg

(damn that autocorrect!)

#4 - Flisan

Haha, vilket underbart klipp! Tack för att du delar med dig :)



KRAM

#5 - Jeanette

Hej, fin blogg :)

Besök gärna min blogg:



http://jeanettefredriksson.blogg.se

#6 - Anonym

Vad rolig han är. Jag skrattade högt flera gånger!

#7 - Erika

Härligaste önskelistan någonsin :=)

#8 - Paulina

Hahaha så rolig han är! Testa att lägga några potatisar i ett paket och se hur han reagerar ;-) Det hade varit roligt!

#9 - Cassandra

Hahaha så söt han är! :D

Så kul att höra allt han önskade sig och så kul att se vilken fantasi barn har.

#10 - Mia

Haha så sött!:-)

Min yngste son önskade sig ett "blomlandskap" när han var mindre...å det var det enda han önskade sig, vi försökte få ur honom lite fler önskningar men det var bara det där blomlandskapet som gällde.

Så det var ju bara att fixa ett sånt då, hittade en ganska stor koppargrunka billigt på loppis, sen var det bara att lägga i jord, stenar och växter.

Jag är ingen florist så det blev ju inte jättevackert.

Tänkte att han nog skulle bli missnöjd när det väl blev julafton så köpte lite andra saker också för säkerhets skull..men det var helt onödigt, dem öppnade han inte ens utan han tog sitt blomlandskap å försvann nöjd upp på sitt rum :-D