bambi

Aloe Vera dryck



För någon vecka sen så såg jag två kvinnor stå och dricka ur konstiga flaskor. Jag tittade lite extra på flaskorna och såg att det stod "Aloe Vera" på dom och tänkte "Kan man dricka Aloe Vera??"

Sen, förra veckan när jag var på hypnos-eventet så fick jag denna konstiga dryck i goodiebagen med mig hem! Så jag blev glad och nyfiken på denna nya dryck. Den ska tydligen vara väldigt nyttig och innehåller bara naturliga ingredienser så som citron och honung (förutom aloe vera då förstås).

Det är "kött" från aloe veran i drycken vilket gör den lite mer mättande och passar även som mellanmål. Men jag gillade ärligt talat inte all kött som fanns i drycken (är inte så förtjust i det när det gäller juice heller). Så det var nog inget för mig.
#1 - Malin-Kalles mamma

Låter inte så jättesmaskigt men Aloe vera är tydligen jättebra både på och i kroppen har jag förstått.

#3 - Emma

Lät inte så gott ...

#4 - Martina

Det lät inte så jättelockande nej...

Det finns ju något företag som gör olika Aloe Vera-produkter där jag provat en crème som var superbra. De hade en dryck oxå som man nog måste vara obotlig optimist för att dricka för den smakade absolut vedervärdigt....därför håller jag mig borta från Aloe i flytande form :-)

#5 - Martina

Det lät inte så jättelockande nej...

Det finns ju något företag som gör olika Aloe Vera-produkter där jag provat en crème som var superbra. De hade en dryck oxå som man nog måste vara obotlig optimist för att dricka för den smakade absolut vedervärdigt....därför håller jag mig borta från Aloe i flytande form :-)

#6 - Sanna

Vi fick smaka den när vi var på Min Bebis Föräldrapanel, de andra som var där tyckte om den jätte mycket medan jag tyckte de var ibland de äckligaste jag druckit. Försökte ändå se cool och avslappnad ut och trycka i mig flaskan, för man vill ju inte vara oförskämd men tillslut märkte de andra ändå och jag fick ett vanligt glas vatten i stället. Så du är inte ensam om att inte tycka om "köttet".



Kram Sanna

#7 - Maria

Ja Aloevera är jätte nyttigt. Jag säljer aloevera produkter från ett företag som heter Forever Living. Har skrivit lite om det i min blogg om ni e nyfikna på att läsa http://malabuz.blogg.se/category/aloe-vera.html

#8 - Robban

Jag var på hälso mässan i helgen som var i älvsjö.

Då stod dom där på mässan och sålde såna.



Jag tyckte den var riktigt god med en hel del frukt kött från aloveran. Det var en smak av grön druva och lite citron hållet, och mycket fruktkött. mmm gott :)

#9 - Lana

Hej, titta på adressen www.myaloevera.se/Stockholm där kan man köpa produkter med alle Vera

#10 - Monstars - Sticker utanför ramarna

Jag älskar den! Är det bara jag som är besatt av den? :P

Svar: Jag tycker den är jätteäcklig! :P
bambi