bambi

Dagens fråga: Blomdoft eller fruktdoft?



Jag blev jätteglad när jag såg att månadens doft hos Yankee Candle är Orchard Pear för en av mina favoritdofter är päron! Jag älskar även äpple och har redan ett sånt doftljust från Yankee Candle. Men många gillar inte fruktdofter och föredrar blomdofter... Vad säger ni? Ska det vara fruktdoft eller blomdoft?
#1 - Sanna

Nu har ju svårt för doft på ljus generellt. Ger mig lätt illamående känslor. Måste jag välja så ska det vara något lätt och friskt.

#2 - jessica

frukt! köpte precis några med exotic fruit doft :)

#3 - Paulina

Jag fick ett yankee candle med mango doft. Luktar fantastiskt gott!!! Kan varmt rekommendera den. Jag gillar inte blomdoft, föredrar fruktiga dofter. Clean cotton ska också vara jättegod, den är superpopulär så den doftar nog också ljuvligt :)

#4 - Hanna

Ååå frukt, persika!

#5 - Johanna

Absout frukt! Älskar oxå denna doften och har den just nu.



Älskar ju Yankee Candle, jobbar ju med de oxå iofs ler Kan rekommendera Fluffy Towel (liknande Clean Cotton) och Bahama Breeze, I löööve :-)

#6 - Emma

Frukt doft är bäst