bambi

Den perfekta presenten


Igår fick vi hem Zacks fotobok och han var verkligen överlycklig! Jag gör en fotobok till varje födelsedag till barnen och dom älskar verkligen att titta i dom och minnas tillbaka. Vi beställer alltid från FujiDirekt och jag kan verkligen rekommendera deras fina fotoböcker med tjocka sidor!


#1 - ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vilken fin!! Jag ska snart ta tag i att göra en fotobok på våran resa med torpet. Snart 2,5 år efter att vi köpt det är det snart färdigt och vi kommer äntligen snart att få flytta in!!! :)

#2 - Nadïa

Vilken bra idé... Ska jag verkligen ta tag i och göra i ordning till barnen...



Båda mina killar tycker jättemycket om att titta i fotoalbum, men tyvärr framkallar jag aldrig några foton längre då allt ligger på hårddiskarna på datorn...



Kan man ju faktiskt även beställa en till farmor & farfar/mormor & morfar så är en av julklapparna fixade :-)



#3 - Valle

Åh, deras fotoböcker är otroliga!



Mår illa av den där ap-bilden från Thailand dock.... igen djurplågeri.



De övriga bilder är jättefina på Zack!