bambi

Diagnosen

Nu har jag varit hos läkaren. Han hörde lite konstiga ljud på höger lunga och sänkan visade något förhöjda värden. Så han konstaterade att jag har en lätt lunginflammation.

Jag har aldrig haft lunginflammation förut. Min mamma, som är rätt så gammal, hotade alltid med att man kunde få lunginflammation om man gick ut med för lite kläder och då kunde man ju DÖ. Så det är vad jag associerar lunginflammation med.

Han frågade om jag inte hade ont i höger lunga, men det har jag inte direkt haft. Men sen när jag satt och väntade så tänkte jag "men jag har nog ont på högersida ändå". Så jag känner mig nästan mer sjuk nu. Fast på förmiddagen mådde jag riktigt riktigt dåligt med hosta, ont i nacken och till och med flimmer för ögonen.

Men jag har fått lite medicin utskrivet och så har jag köpt lite egen "medicin". Sen ska jag tillbaka om 3-4 veckor så att han får lyssna på lungorna igen.

#1 - Anonym

Det går mkt lunginflammation mycoplasma nu, hela familjen är drabbad här..

#2 - LILITH - Borderline & mamma

Krya på dig snabbt.

#3 - Anonym

Ser att du fått cocliana vill bara förvara om att du kan bli VÄLDIGT dålig i magen av den så du är berädd på det.

#4 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Usch vad jobbigt! Hoppas nu att medicinkuren gör susen så att du snart mår mycket bättre!

#5 - Sanna

Krya på dig och njuta av din "medicin" . ;)

#6 - Beatrice

Krya på dig!



Jag skulle bara vilja fråga dig om Primebootsen

som du tipsade om fanns på Campadre. Har hört

att dom är lite stora (på längden). Eftersom jag

tänkt beställa mina första Primeboots innan

kampanjen löper ut, så undrar jag om man ligger

mellan 37 och 38 normalt om storlek 37 räcker?



Ha det gott!

#7 - Mallan

Fy vad trist! Tycker det är många som fått det nu, 5 st på mitt jobb har det. Krya på dig!

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Beatrice Jag tycker att dom är rätt så stora i storlekarna. Jag brukar också ligga mellan 37 och 38 och storlek 37 funkar bra för mig på Primebootsen! :)



Lycka till!

#9 - Fnulan

Men vännen att du inte varit hos doktorn innan!!!!

#10 - hanna

krya på dig!!

#11 - Marie-Louise

Usch lunginflammation är inte roligt. Krya på dig.

#12 - Emma

Mamma jobbar inom vården och hade hört att det går en smittsam lunginflammation nu ...

Men tyvärr är ju hösten / våren sjukdomens tid :0(