bambi

En förbrukningsvara



Båda barnen älskar musik och dom har en liten cd-spelare inne i sitt rum som brukar gå varm. Tyvärr så är barnen inte alltid så rädda om cd-skivorna och dom vill gärna försöka sätta i och ta ut skivorna själva. Så cd-skivor är lite grann av en förbrukningsvara här hemma.

Men jag tänkte tipsa er om att just cd-skivor med barnsånger är en jättebra present eller julklapp. Skivan på bilden till vänster var just en present från en vän och den har avrit väldigt uppskattad! Den andra skivan köpte jag på DesignTorget.
#1 - Malin

Ni kan ju lägga in musiken på datorn och bränna nya skivor när de går sönder?

#2 - Fia

Precis som böcker är cd-skivor med barnsånger bra presenter, det är liksom ingen nyhet. :-)

#3 - Bambi

Fia: Nja, för vår del så har vi fått bara EN cd-skiva i present men kanske ett tjugotal böcker. Så det känns som om det inte är så många som tänker på det.

#4 - Martina

Vilket smart tips av Malin! Det har jag inte tänkt på. Det skriver jag upp som (ytterligare en) punkt på min att-göra-listan :-)