bambi

Ett friskhetstecken


Idag mår jag lite bättre, fick i mig lite mat igår och det gör sån skillnad! Igår så bakade jag lite cupcakes, dock från pulver (från Kungsörnen) så det gick väldigt snabbt och enkelt... men det måste ändå vara lite av ett friskhetstecken?

Vet ni när jag somnade igår?? 18.15!! Ja, det är sant!! Så jag sov ca 12 timmar... men är ändå rätt trött och orkeslös idag. Så jag är hemma och vilar idag också. Jag har lovat maken att jag inte ska baka idag eller städa eller liknande (som det gärna blir så fort jag får minsta lilla energi), bara ligga hemma och ha tråkigt. Får se om jag kan hålla det löftet.

Jag ska bara berätta vilka som vann presentkort hos Johanna Bakar:

1:a pris

LILITH - Borderline & mamma  om Vinn presentkort hos Johanna Bakar:

Har gillat på fb. Jag skulle nog vilja ha Vanilla Milk Chocolate, de lät riktigt goda.

 

2:a pris

Jennie om Vinn presentkort hos Johanna Bakar:

Jag skulle bara älska chocolate hazelnut och är självklart med och tävlar, har så klart gillat på FB!

 

3:e pris
Sanna om Vinn presentkort hos Johanna Bakar:

WOW, det här vore perfekt för mig och dottern! Vi fyller båda år snart närmare bestämt den 19/10 respektive den 2/11 så vad vore mer än perfekt att få hem en låda med cupcakes.

Favoriten är helt klart Chocolate hazelnut, för jag har alltid älskat choklad och alla former av nötter. Har givetvis gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
#1 - Beata

Nä vad ledsen jag blir som inte vann.

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Beata Men det kommer snart fler tävlingar! Redan på måndag startar en SUPERbra tävling!! :)

#3 - LILITH - Borderline & mamma

Men åh vad kul :) Nu blev min dag, som varit bra, ännu bättre.

#4 - Beata

:-) Vill också säga grattis till vinnarna så klart.

Kul med tävlingar Bambi!

#5 - Linda

Skulle läsa om overallen Storm från Name It men kommer tyvärr inte in på det blogginlägget :/.

#6 - SOFÄ

Gosse vilken söt cupcake! Tänk om man kunde sno ihop så söta bakelser bara sådär! Heja bakmix à la kungsörnen!

#7 - Sanna

Vad roligt att jag vann! Tack så mycket.



Kram Sanna