bambi

God morgon oktober!


Bild från Barnshopping.se's event förra veckan



God morgon! Svårt att förstå att det redan är oktober! Igår var det ju riktigt varmt och man såg folk i kortärmat och till och med shorts! Men det jag ser fram emot mest just nu är höstlovet som är första veckan i november!

Idag så ska jag och Zack gå iväg på barndansen sen har vi ingenting inplanerat denna helg, vilket verkligen känns skönt! Ibland så skulle man nästan behöva planera in "ledig tid". 

Ny månad och nya möjligheter - vad tror ni oktober har för spännande att bjuda på?  :)
#1 - Andrea

själv ser jag inte fram emot höstlovet, för mig innebär det tentavecka... läskigt ju!

jag längtar istället till advent, gudars va mysigt de ska bli med snö och adventsljusstakar och julmarknader

#2 - Johanna

Oktober blir rätt spännande för mig, har en bebis som är planerad till den 5e :D

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

En bebis :D

#4 - Emma

Ingen aning vad Oktober kommer erbjuda för spännande...

#5 - Lina Odd molly fantasten

Förhoppningsvis kommer snön inte för tidigt i år! Om jag inte minns fel som kom det redan lite i oktober förra året! Usch jag hatar snö...

#6 - Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Hahaha! Jag har aldrig TUGGAT maten åt mina barn men jag har bitit små tuggor åt dom när dom var små hahaha :)