bambi

Kanelbullens dag!
Idag är kanelbullens dag! Det är ganska lätt för mig at tkomma ihåg eftersom det är exakt en månad efter Zacks födelsedag. Så, jag tänkte tipsa er om mina favorit kanelbullar närmligen - Kanelbullar i långpanna med vaniljkräm!


Klicka på bilden för att komma till receptet

Så om ni ska baka bullar idag så tycker jag absolut att ni ska baka dessa!

#1 - Sussi

Hejsan



Älskar bullar och spec till kall Mjölk.



Ha en bra kanelbulledag

Krammiz

Sussi

#2 - BloggMamman

Just det- det är kanelbullens dag idag!

Får bli en sväng förbi affären sen då, för här bakas det inte :D

Ha en fin dag!

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor & Mammaliv

#3 - sanna ek

Hej, först o främst; vilken otrolig mysig, personlig o härlig blogg du driver :)



Mitt namn är Sanna och jag är delaktig i ett projekt kallat Essence Vitae.



Jag undrar om du är ntresserad av att nämna projektet i din blogg?

Tänker då vi vill nå ut till så många familjer som möjligt.

Här finns mängder med information:

http://essencevitae.com



För att dra lite snabbt så är vi ett trettiotal fotogtafer i Sverige som gratis fotograferar barnfamiljer (upp till 13 år) där en familjemedlem drabbats av en livshotande sjukdom, med fokus på närhet, kärlek o glädje. Efter fotograferingen får de en fotobok, alla bilder o en förstoring från våra underbara sponsorer. Kika gärna in, mängder med bilder, berörande texter från familjer samt de engagerade fotograferna.



Vore guld värt! Vi försöker kontakta bloggare, tidningar, TV.. all media vi kan! Tror att familjebloggare är ett perfekt forum för att nå ut till fler familjer <3



KRAM!

#4 - Anna

Oj vad goda de ser ut! Inga kanelbullar för mig idag men jag ska absolut se till att baka så fort jag får tillfälle :-)