bambi

Känslor som lever kvar...

Nu känns det som om det var en evighet sen vi var i Thailand. Men då och då så får jag tillbaka känslan av att sitta där på stranden. Det stället som jag oftast återvänder till i mina dagdrömmar är Koh Mook. Det var en lugn paradisö med kritvit sand. Men jag minns hur det var att sitta och äta frukost och se solen gå upp över det vackra havet.

Det är just den här vyn som jag ser framför mig när jag tänker tillbaka på Thailand.



Jag vill jättegärna göra en långresa snart igen. Jag drömmer om Mexiko, men maken tycker att det är för farligt där och inte så barnvänligt (han läste något om att det är fler som dör där i knarkrelaterade brott än i kriget i Afghanistan). Så vi får se vart vår nästa familjeresa bär....



P.S. Det är endast nu under The Buppa Brand tävlingen som jag har att jag måste godkänna kommentarerna. Snart är allt som vanligt igen i bloggen!