bambi

Mässan
Jag ser fram emot Underbara Barn mässan, jag ska stå där imorgon och på söndag mellan 14-18. Några av er har kanske redan varit där under dagen idag?

Vi var där förra året med barnen och Zack älskade det!


Förra året på Underbara barn mässan



Jag vet inte riktigt om maken kommer att komma förbi med barnen eftersom det är lite tufft att ensam hålla koll på två vilda ungar i folkmassan och jag måste ju stå och "jobba" så jag kan inte riktigt hjälpa till och hålla koll. Och på förmiddagarna så har vi lite annat inplanerat....

Men jag har tänkt gå runt lite själv innan jag ska stå och få lite tips och inspiration på bra julklappar! Så det kommer ett sådant inlägg senare!

Ni får gärna komma fram och hälsa under mässan! Jag står i Allt för föräldrars monter som är mittemot caféet med monternummer C05:49.
#1 - tindra

vi kanske ska dit imorrn....

#2 - Johanna

Hoppas du får en kul helg. Hade väldigt gärna velat gå på mässan, men får snällt vänta till vårens mässa i Göteborg!

#3 - felicia - 19 år och mamma

ååh, hade så gärna velat gå!

#4 - Sofia

Åh vad roligt med en sån mässa men jag får allt vänta tills (om den kommer till Göteborg).

Just nu ligger jag och min underbara dotter inlagda på Borås lasarett och det är fruktansvärt tråkigt.

Då är det i alla fall lite tur att man kan läsa lite roliga bloggar när hon sover.



Kram Sofia

#5 - Heidi

Kommer förbi o säger hej i morron =) Äntligen dax att gå på mässan..